Leta i den här bloggen

onsdag 7 november 2012

7970. Levande adventskalender


Amaryllisarna kom och gick.

Men fem behöll jag själv.

Tre stora Desiré.

Två Red Lion.

Ljuvliga båda två.
Nu är de satta i jorden.

Och jag njuter att livet fortgår.

Det behövs så litet.

Lite vilja. Några händer. Lite jord.

Tack alla ni, som ville prova.

Vi ingår alla - i det stora experimentet:-)

Vet gör vi efter julen..

Då ska vi samla tankarna.
Konklusionerna.

Tills dess.

Njuter levande "Adventskalender"..

- det gör jag..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är hela tiden så energisk. Jag har inte riktigt orkat denhär hösten. Men jag får väl ta nya tag så småningom. Tulpanerna fick jag i jorden och det ska bli spännande att se hur det lyckas. De var ju så fina de som blommande i år.
Kram./l-m

Hon som lägger puzzlet sa...

Trevligt att få din kommentar.

Det kommer perioder då man orkar mer och vill mer.. Vissa saker triggar och sporrar.. och annat tröttar. Viktigt att vila mellan skoven:-)