Leta i den här bloggen

tisdag 8 november 2011

7603. Smärtlindring med effekter

Efter många test, 
kan jag bara säga,
och konstatera.

gör mig oftast
nästan smärfri.

och el-behandling.

Kanske man kan jämföra,
Men levern tar hand om skrotet..

5 timmar.
Och jag upplever förändring.
Om än inte permanent.
Gör den livet uthärdbart.

Fyra elektroder.
En manick som går på batteri.
Vanliga AA-batterier.
Pirrar gör det.
Elektricitet på låg frekvens.

Men effekten är kännbar.
Puschar något.
Stimulerar något.
Renar något.
Motar därmed inflammationer?
Och därmed tryck som upplevs,
som smärta.

Likt tandvärk.
Men på andra ställen.

Just nu botar jag mitt högra ben.
Som inte vill vad jag vill.
Och vars molande smärtor,
glöms någonstans i hjärnan  - av TNS.

Sportare i högre klassen,
barnaföderskor,
svårt cancersjuka,
och sådana som jag..:-)

Vi har nytta av de nya uppfinningarna.

För jag gillar inte piller.
De hör inte till naturen, liksom.

Kanske inte strömpirret heller..
Men valen är inte så svåra.


Ibland kan man bara säga som herrn själv..
- Jag står här, och kan inte annat..

Här är andra kinden!






Inga kommentarer: